1 Temmuz 2014 Salı

VS ve Yargıcı Alışverişi

VS Akasya mağazası açılıldığından beri kredi kartlarım param neyim var neyim yok ele geçirdi.
Büyüük indirimlerinden çok fazla faydalanamasamda (aldıklarım indirimsizdi malesef) yine de karlı aldığım şeyler de oldu.
Ayrıca pazar günü Akasya'ya gittiğimizde yargıcı indiriminin ilk günüydü ve beklediğim ürünlerin hepsi indirimdeydi. İki mağazanında indiriminden faydalanmanızı öneririm.

Torbalarım çok güzel duruyolar odamla da çok uyumlular :)


Furla çantaları çok seviyorum fakat bana çok gereksiz geliyor bu nedenle bende VS çantayı aldım içindekilerde hediyem oldu :)




Yargıcı ilkbahar/yaz sezonu vitrine çıktığından beri bu ayakkabılara bakıp bakıp çıkıyordum ve indirimde numaramı bulunca hemen aldım !!!




VS Pink indiriminden çok çok az yararlanabildim ne yazık ki (henüz)


Daha önce VS sadece dudak ürünlerini kullanmıştım, eyeliner ihtiyacım vardı ve denemek istedim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder